recent
أخبار ساخنة

مكتوب علينا .... للأستاذ. ممدوح العناني


ممدوح العناني يكتب قصيده 

      بعنوان 
،، مكتوب علينا،،

ليه
مكتوب علينا الفراق

واحنا
بنحب بعض ونشتاق 

ولسه
قلوبنا بالحب تعيش

ليه
نصحى من حلمنا لبعض منلاقيش

ليه
يكون مصيرنا يتحكم فيه غيرنا

ليه
تنكسر قلوبنا ويتبخر حلم ليلنا

ليه
وليه والف ليه وليه

ياحبيبتي احنا حبنا موش هنفرط فيه

طول
ما بتحبيني وانا بحبك

طول
ما ساكنه قلبي وانا جوا قلبك

طول
ماانتي جنبي وانا جنبك

ولا
قوه في العالم تقدر علينا

ولا 
يسبب لينا دمعه تنزل من عنينا

موش
متخيل انك تبعدي عني

ما
انا منك وانتي مني

وجودك
معايا كتير كتير بيطمنىممدوح العناني يكتب قصيده 

      بعنوان 
،، مكتوب علينا،،

ليه
مكتوب علينا الفراق

واحنا
بنحب بعض ونشتاق 

ولسه
قلوبنا بالحب تعيش

ليه
نصحى من حلمنا لبعض منلاقيش

ليه
يكون مصيرنا يتحكم فيه غيرنا

ليه
تنكسر قلوبنا ويتبخر حلم ليلنا

ليه
وليه والف ليه وليه

ياحبيبتي احنا حبنا موش هنفرط فيه

طول
ما بتحبيني وانا بحبك

طول
ما ساكنه قلبي وانا جوا قلبك

طول
ماانتي جنبي وانا جنبك

ولا
قوه في العالم تقدر علينا

ولا 
يسبب لينا دمعه تنزل من عنينا

موش
متخيل انك تبعدي عني

ما
انا منك وانتي مني

وجودك
معايا كتير كتير بيطمنى
google-playkhamsatmostaqltradent