recent
أخبار ساخنة

بتصعب عليا ...... للأستاذ. ممدوح العناني

بقلم ممدوح العناني 

        قصيده بعنوان 

،،،،،،،،،  بتصعب  عليا،،،،،،،،،،  

وبتصعب
عليا نفسي لما احترمك واقدرك وانتي متقدريش

وبتصعب 
عليا نفسي لما اكلمك وانتي مترديش

ولما
اقولك نتقابل وتقولي حاضر اروح انا وانتي متجيش

ولما
اجيلك لحد بابك وانتي متفتحيش

هاتي
من الاخر يابنت الناس بتحبيني ولا متحبنيش

لو
فاكره انك تقلانه عليا تبقي بصراحه غبيه متفهميش

ولو
فاكره انك ناويه تتحكمي فيا

وانك
تعمليني لعبه فايدك تلعبي بيا

يبقى
انتي لسه عن طبعي متعرفيش

ولا
فاكره انك اول وحده  حبيتها فحياتي

وانك
هتعذبيني وتسهريني افكر فيكي ليلاتي

انتي
وحده زي كتير عرفتهم قبلك

وقبل
ماتفكري تكسري قلبي انا هكسر قلبك

هدوس
عليكي وعلى اسمك وانسى في يوم اني عرفتك

بس
بتصعب عليا نفسي اني بقدرك وانتي ما تقدريش

وبصراحه
كدا انتي من النهارده خلاص متلزمنيش

من
غيرك هكون مرتاح واعرف اعيش
google-playkhamsatmostaqltradent