recent
أخبار ساخنة

... وجع القلوب .... للأستاذ. أبومحمد سعيد العربي

وجع القلوب 
مش عايز أسمع  وجع قلبك
ولا اشوف دموع عنيك
 عارف ان الحبيب خدع وخانك
وانا لسه عايش تحت طوعك
بتحكي  وتزيدي في دموعك 
لو كان بإيدي أجيبهولك
بس عارف انك هتذودي في جروحي
نفسي ترحمي بقا دموعك 
هو بعده عنك بيألمك
وأنتي عمالة تزيدي في ألمي
هو لية دايمابيظلمك 
ودلوقتي انتي بتظلميني
أنا طول عمري أحب فيكي
وعملت كل شيء يرضيكي 
وأنتي بتقولي ياله نفسي 
اللي اشتراكي بالغالي تبيعيه 
واللي حبك من قلبة تكرهيه 
واللي  خدعك وخانك حبيتيه 
أنتي كسرتي نفسي وظلمتيني
وبعد دة كلة عايزةترجعيلو ايوه شايف في عيونك الدموع 
طالبه منه الرجوع 
وهو ولا حاسس بيكي
عايزةوهو مش عايزك
وقلبه عمرو ما حبك
واللي شاري عواطفك 
وديما من قلبة بيحبك 
سايباه بيبكي من جرحك
الدنيا مش على كيفنا 
عايشين فيها بس من خوفنا 
عيشة  ونهايتها موت 
والكل عليه هيفوت
في الدنيا ياما هنشوف 
أنا بحبها وهي بتحبت غيري 
وحبيبها بيحب غيرها 
فيهآ إيه لو حبيتيني 
هترجع الدنيا لخيرها 
لكن خليكي وراه 
اجري عليه وقولي عايزاه
وهو مش باصص وراه 
مش أنتي الحلم اللي اتمناه 
باعك ورماكي بأيده
وحبك خالص مايفيده 
وأنتي من الآخر عشقاه 
ليل ونهار بتستناه 
وهو والله ما هيرجع 
و حبك عمره مايشفع 
طيب أنا فين منك أنا مش حاسس غير بظلمك 
لا أنا قادر أبعد عنك 
ولا قادر اشوفك معاه
لية الدنيا معانا معكوسه 
ومعاية ديما منحوسه 
كنت فاكر وياها هحلم 
واحلامي كانت معكوسه 
خلاص مش عايز حاجه منك 
حبي ليكي بتبيعيه
واللي بتحبه  خان ولا قدر
وادينةعايشين في صراع ويا القدر واللي مقسوم علينا ادينة راضيين بيه شاعر البسطاء ابومحمد سعيد العربي
google-playkhamsatmostaqltradent