recent
أخبار ساخنة

.... شاقه طريقك ...... للأستاذ. ممدوح العناني

بقلم ممدوح العناني

          قصيده بعنوان 
،،،،،،،،،  شاقه  طريقك،،،،،،،

يا 
سيباني   وحدي    وشاقه طريقك

وتركاني
وحداني موش انا برضو حبيبك

كنت
فاكر شوقي ليكي هيرجعك ليا ويجيبك

رايحه
تدوري على هوى تاني مش انا كنت نصيبك

وقرينا
فاتحه نكون لبعض وحطيت ايدي فايدك

كدبتي
عليا وقلتي حبك مثل الدم في وريدك

وانك
يوم ما عرفتيني وعشقتيني كان اول لحظه بمواليدك 

كل
دا كان كلامك قوام نسيتيه

حتى
قلبي ال حبك وعشقك هان عليكي وخونتيه

الف
مبروك حبك الجديد اشبعي بيه

فعلا
معندكيش قلب يعرف يعشق ويحب وفاقد الشيء لا يعطيه

معلش
ياقلبي انا بعتذر واتاسف ليك

ال
كنت بتحبها ومخلص لها داست عليك

ربنا
بيحبك ياقلبي لا انت ليها ولا هيا ليك

اياك
تتوجع ولا تتندم واتحمل واصبر الله يهديك

بكره
تلاقي غيرها  وهيا ال هتناديك
google-playkhamsatmostaqltradent